Ahmed Rahim &
Reem Hassani

Az alapítók

A Numi egy testvérpár szeretetteljes munkájának eredménye

A „Numi”-t egy testvérpár, Ahmed Rahim és Reem Hassani alapította Oaklandben, Kaliforniában 1999-ben azzal a szándékkal, hogy megosszák a világgal a tea erejét.

A cégüket a szárított sivatagi lime után nevezték el, amelyet kora gyermekkorukból az iraki Bagdadból ismertek. Ez az ital a vendégszeretetet és a közösséget szimbolizálja (az arab „numi“ szó jelentése: „citrus”). Kreatív, tudatos változást hozó munkájuk eredményeképpen kevésbé ismert gyógynövényeket és teákat hoztak be a köztudatba az Egyesült Államokban, ezzel egy időben világszerte síkra szálltak az emberi jogokért és a fenntarthatósággal kapcsolatos jó ügyekért.

Ahmed Rahim, ügyvezető igazgató és társalapító.

Teaházak tervezésével kezdte Prágában, ahol megismerkedett a teakultúrával, a teaceremóniákkal és a tea számos egészségügyi előnyével. Beszél angolul, arabul, csehül, franciául és németül.

Reem Hassani, márkaépítő igazgató és társalapító.

A Numi-nál Reem felügyeli a márkaazonosságot, beleértve a csomagolástervezést, a márka hangját és a márkaélményt. Reem művész, a firenzei Lorenzo de Medici Művészeti Intézetében végzett. Reem eredeti műalkotása inspirálta a Numi márkaképét és csomagolását.

A Numi büszke arra, hogy a Fair Trade Certified bizonyítvánnyal rendelkező tea egyik legnagyobb vevője és feldolgozója.