SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

A WEBÁRUHÁZ ELÉRHETŐSÉGEI:

+36 70 648-18-77
e-mail: info@drlenkeicleanfood.hu

CSOMAGKÜLDÉSI RENDSZERÜNKRŐL

  • Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
  • Házhozszállítás esetén a megrendelő adatainál egy olyan szállítási címet adjon meg, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00-17.00 között a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban fogadni tudja a küldeményt.
  • Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézség kezelése érdekében.
  • Csomagautomatába történő rendelés esetén kérjük beltéri automatát válasszon.
    A kültéri automatába történő rendelés esetén a túl alacsony vagy túl magas hőmérséklet okozta termékkárosodásért felelősséget nem tudunk vállalni.

A szállítási díjak az alábbiak (az árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t):

GLS házhozszállítás 1.590 Ft
GLS Csomagpont/Csomagautomata 1.290 Ft
Utánvét díja: 200 Ft
Rendelési értéktől függetlenül minden MPL csomag esetében postai ügyintézési díjat számítunk fel: 4.500 Ft
MPL házhozszállítás: 1.990 Ft
MPL Posta Pont/Csomagautomata/Postán maradó: 990 Ft

A szállítási díjak a Dr. Lenkei Clean Food Kft. által a megrendelt termékekről kiállított, és a csomagban elhelyezett számlán továbbszámlázott szolgáltatásként (közvetített szolgáltatásként) szerepelnek!

GLS

Megrendelését a GLS futárszolgálattal 2-3 munkanapon belül tudjuk szállíttatni a kért címre.
A GLS futárszolgálat e-mailben értesíti Önt, hogy a csomagja összekészítésre került.
Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést küld, mely tartalmazza a futár és az ügyfélszolgálat telefonszámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz), valamint SMS-ben is értesíti Önt a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időintervallum megadásával.
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést kap a GLS-től, és a levélben található linken keresztül Ön kérheti a kiszállítást egy új időpontban.
FONTOS! A Futárszolgálat kétszer kísérli meg a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.

MPL

Rendelési értéktől függetlenül minden MPL csomag esetében 4.500 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel.
Minden MPL csomag esetén a szállítás minimum 10 napot vesz igénybe.
Házhozszállítás esetén a Posta a küldeményt a címhelyen egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az MPL értesítést küld, és a csomag az értesítőben szereplő postán 10 munkanapon belül vehető át.
Csomagautomata esetén a megérkezéstől számítva 2 munkanapon belül vehető át.
Csomagpont és Postán maradó csomagok esetében a megérkezés napját követő naptól 5 napig vehető át.

FIZETÉS

  • A vételárat webáruházban bankkártyával egyenlítheti ki.

Utánvétes rendelésre is van lehetősége:

  • A vételár kiegyenlítése a futárszolgálatnak történik, készpénzben vagy bankkártyával, az áru átvételekor.
  • Csomagpontra történő megrendelés esetén készpénzben vagy a fogadó ponttól függően akár bankkártyával is fizethet.
  • Csomagautomatába történő megrendelés esetén csak bankkártyával fizethet.

Bankkártyás fizetés esetén Önt a Raiffeisen Bank myPOS fizetési oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a “Bankkártyás” fizetési módot válasszák ki, majd a Raiffeisen Bank myPOS fizetési oldalán a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját adják meg. VISA, VISA Electron, MasterCard és Maestro típusú bankkártyával tud fizetni, amennyiben a kártyakibocsátó bankja kártyájához engedélyezte az online fizetési lehetőséget.