Bio Hideg Zsíroldó 0,5L

1.890 Ft

Újrahasznosított csomagolásban. 100% allergénmentes növényi alapanyagból készült, kiemelkedően magas hatékonyságú hideg zsíroldó.

Egységár: 3.780 Ft/l

Készleten

Cikkszám: 33-T-08-0500-ECO-1 Kategóriák: ,
Telefonos információ

+36-70 / 648-18-77

GLS

Szállítási díj: 1.590 Ft | Szállítási idő: 1-3 munkanap

Leírás

Összetétel: <5% anionos felületaktív anyagok, <5% nemionos felületaktív anyagok. Illatanyagot tartalmaz. Kizárólag növényi eredetű összetevőkből készült.

100%-ban növényi alapanyagból készült, allergéneket nem tartalmaz. Organikus alapanyagai a világpiacon elérhető legújabb kutatások eredményeként jöttek létre. Kiemelkedően hatékonyak, így könnyedén felveszik a versenyt bármely a piacon kapható klasszikus, szintetikus alapanyagokból készült zsíroldókkal. Az alapanyagok ellenőrzött gazdálkodásból származó védjegyekkel rendelkeznek.

Biztonsági adatlap
Alkalmazási terület

100% allergénmentes növényi alapanyagból készült, kiemelkedően magas hatékonyságú hideg zsíroldó. A világszinten elérhető leginnovatívabb Bio vegyipari kutatásoknak köszönhetően allergénmentes növényi alapanyagokból készült, mégis kiemelkedően nagy hatékonyságú, gyors tisztítást biztosít bármely felületen. Egyaránt ajánljuk üzemi- élelmiszeripari és háztartási felhasználásra is, indukciós lapra és alumíniumra is.

Felhasználási javaslat

Erősen lúgos, csak védőszemüvegben és lúgálló védőkesztyűben lehet használni. Permetezzük higítás nélkül a tisztítandó felületre. A tisztítás után a szer maradványait az élelmiszerrel érintkező kezelt felületekről ivóvizes öblítéssel el kell távolítani. Ügyelni kell arra, hogy az élelmiszerek sem a szerrel, sem annak maradékával vagy hulladékával ne kerüljenek érintkezésbe, azokkal ne szennyeződjenek.

A kiváló minőséget garantálja:
Cleaneco

A termékek mögött igazi emberek, igazi farmok, családi gazdaságok és üzemek vannak. Nézze meg a történetüket.

Megnézem