A WEBÁRUHÁZ ELÉRHETŐSÉGEI:
+36 20 555 3181
e-mail: megrendeles@drlenkei.hu
CSOMAGKÜLDÉSI RENDSZERÜNKRŐL
- Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
- A futárszolgálatok sajnos nem tudják garantálni a pénteken átvett, és csak hétfőn kiszállított csomagok megfelelő hőmérsékleten történő több napos hétvégi tárolását.
Az Ön által megvásárolt termékek minőségének biztosítása érdekében a csütörtökön megrendelt készítményeket csak hétfőn adjuk át a futárszolgálat részére.
Addig a saját raktárunkban tároljuk az áru sértetlenségét biztosító hőmérsékleten. - Házhozszállítás esetén a megrendelő adatainál egy olyan szállítási címet adjon meg, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00-17.00 között a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban fogadni tudja a küldeményt.
- Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézség kezelése érdekében.
- Csomagautomatába történő rendelés esetén kérjük beltéri automatát válasszon.
A kültéri automatába történő rendelés esetén a túl alacsony vagy túl magas hőmérséklet okozta termékkárosodásért felelősséget nem tudunk vállalni.
A szállítási díjak az alábbiak (az árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t):
FOXPOST-Packeta Group | 999 Ft |
GLS házhozszállítás | 1.590 Ft |
GLS Csomagpont/Csomagautomata | 1.290 Ft |
Utánvét díja: | 200 Ft |
Rendelési értéktől függetlenül minden MPL csomag esetében postai ügyintézési díjat számítunk fel: | 4.500 Ft |
MPL házhozszállítás: | 1.990 Ft |
MPL Posta Pont/Csomagautomata/Postán maradó: | 990 Ft |
A szállítási díjak a Dr. Lenkei Clean Food Kft. által a megrendelt termékekről kiállított, és a csomagban elhelyezett számlán továbbszámlázott szolgáltatásként (közvetített szolgáltatásként) szerepelnek!
FOXPOST-Packeta Group
Megrendelését 2-5 munkanapon belül ki tudjuk szállíttatni az Ön által választott FOXPOST, Z-BOX automatába vagy Z-Pontra.
A FOXPOST-Packeta Group a csomag feladásáról, illetve a csomag megérkezéséről és a csomag átvételéhez szükséges egyedi kódról SMS-ben vagy Viberen és e-mailben küld értesítést.
A Z-BOX-okból és a Z-Pontokon a FOXPOST csomagautomatáktól eltérő módon tudja átvenni a csomagját, illetve fizetni az utánvétet. A különböző átvételi pontokon a tárolási idők eltérőek lehetnek.
Erről részletes tájékoztatást a https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat oldalon, az adott átvételi pontnak megfelelő részben talál.
GLS
Megrendelését a GLS futárszolgálattal 2-5 munkanapon belül tudjuk szállíttatni a kért címre.
A GLS futárszolgálat e-mailben értesíti Önt, hogy a csomagja összekészítésre került.
Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést küld, mely tartalmazza a futár és az ügyfélszolgálat telefonszámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz), valamint SMS-ben is értesíti Önt a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időintervallum megadásával.
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést kap a GLS-től, és a levélben található linken keresztül Ön kérheti a kiszállítást egy új időpontban.
FONTOS! A Futárszolgálat kétszer kísérli meg a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.
MPL
Rendelési értéktől függetlenül minden MPL csomag esetében 4.500 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel.
Minden MPL csomag esetén a szállítás minimum 10 napot vesz igénybe.
Házhozszállítás esetén a Posta a küldeményt a címhelyen egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az MPL értesítést küld, és a csomag az értesítőben szereplő postán 10 munkanapon belül vehető át.
Csomagautomata esetén a megérkezéstől számítva 2 munkanapon belül vehető át.
Csomagpont és Postán maradó csomagok esetében a megérkezés napját követő naptól 5 napig vehető át.
FIZETÉS
- A vételárat webáruházban bankkártyával egyenlítheti ki.
Utánvétes rendelésre is van lehetősége:
- A vételár kiegyenlítése a futárszolgálatnak történik, készpénzben vagy bankkártyával, az áru átvételekor.
- Csomagpontra történő megrendelés esetén készpénzben vagy a fogadó ponttól függően akár bankkártyával is fizethet.
- Csomagautomatába történő megrendelés esetén futárszolgálattól függően bankkártyával, Packeta applikációval vagy fizetési linken keresztül fizethet.
Raiffeisen Bank
Bankkártyás fizetés esetén Önt a Raiffeisen Bank hivatalos fizetési oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a “Bankkártyás fizetés – Raiffeisen Bank” fizetési módot válasszák ki, majd a Raiffeisen Bank fizetési oldalán a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját adják meg. VISA, VISA Electron, MasterCard és Maestro típusú bankkártyával tud fizetni, amennyiben a kártyakibocsátó bankja kártyájához engedélyezte az online fizetési lehetőséget.
myPOS
Bankkártyás fizetés esetén Önt a myPOS hivatalos fizetési oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a “Bankkártyás fizetés – myPOS” fizetési módot válasszák ki, majd a myPOS fizetési oldalán a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját adják meg. VISA, VISA Electron, MasterCard és Maestro típusú bankkártyával tud fizetni, amennyiben a kártyakibocsátó bankja kártyájához engedélyezte az online fizetési lehetőséget.